Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 27. marts 2010

Det var som syv søren......



..........har lige set min egen blogg på en noget større skærm, end min egen  i dag og blev en smule "chokkeret" da jeg så hvordan mine billeder og tekst i nogle indlæg var en stor rodebunke. Hvad der tager sig godt ud på min lille skærm herhjemme ser åbenbart ud som rod for de med større skærm ÆV ÆV ÆV.


Den tygger jeg lige på og så må jeg se hvad jeg gør med billederne i indlægget i fremtiden....nogen gode ideer....så det ser nogenlunde godt ud hos alle ????????

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Det ser jättebra ut på min stora skärm...

    Ha en skön kväll!

    SvarSlet
  2. Det ser aupert ut her hos meg:) Har enda større skjerm på jobben og innelggene dine er fine der og, kan evt sjekke i natt om du vil på nytt... Huff kjenner følelsen når ting ikke kommer ut som planlagt, kanskje det er bedre med windows writer, men det er kanskje det du bruker??? Eller gjør som meg, jeg tyr alltid til anne på moseplassen når kriser oppstår:)Og hun er en engel som hjelper når hun kan:)

    SvarSlet
  3. Det ser bra ut her på jobben på stoor skjerm også:)

    SvarSlet
  4. jeg tror det afhænger af flere faktorer, browser og skærmstørrelse samt din blog skabelon. Men du er ikke ene om denne opdagelse. Og hvor kan det være irriterende. Når jeg laver blog indlæg sidder jeg og gemmer dem med jævne mellemrum, for derefter at se dem som færdig udgivet. En noget langsommelig proces, men så opdager jeg de værste "fejl". Ja det er så kun når jeg har mere tid, ellers må folk altså leve med det........det er jo indholdet der tæller?
    :-)

    SvarSlet
  5. Søde, din blog er også ret rodet på min meget store skærm og bedre på husets mindre skærme. Billederne står faktisk fint nok, men dit banner er ikke godt fordi billedet kommer til at lægge helt ude i siden. Jeg har faktisk tænkt på at skrive det til dig, men har ikke fået det gjort. Undskyld.

    For nylig da jeg rodede med at redesigne den henvisningsblog jeg har hos blogger (fordi man mange steder ikke kan kommenterer uden blogspot blog, det er hamrende irriterende) opdagede jeg at det kom an på hvilken skabeon jeg brugte. Nu ville jeg jo ikke bruge hele dagen på at designe en blog jeg ikke bruger så jeg valgte bare en af dem der umiddelbart virkede ok selvom det ikke var den pænneste. Hvis man bruger tid på det kan man fint rette skabelonerne til så de bliver som man vil have dem. Når jeg har lavet et design tjekker jeg det på alle husets computere bagefter fordi vi har meget forskellige skærmstørrelser og styresystemer. Hvis det virker på alle vores computerer håber jeg det også virker ude i den virtuelle virkelighed.

    Nå men det blev en lang smørre. Konklusionen er at jeg ville vælge en anden skabelon hos blogspot og så rette den til.

    Rigtig god påskeferie.

    SvarSlet
  6. På vore skærme er billederne flotte, men teksten er stor, så der skal scrolles meget, når der læses. Du kan evt. gratis down loade "Windows live writer", og det er meget nemt at redigere og skrive i. Jeg hjælper gerne, vhis jeg kan Go´påske :)

    SvarSlet
  7. ....tak for alle tips og ideer....jeg må lige kigge nærmere på det ved lejlighed :0)

    TUSIND TAK

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...