Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 10. marts 2010

Dette er ikke en give-away........



.........men I skal få lov til at nyde disse på bloggen sammen med mig i takt med at de kommer frem, disse skønne blomster.

Her i løbet af ugen er de begyndt at skyde op gennem jorden, lige så stille, ingen hast her i kulden. De har stået i en krukke i drivhuset hele vinteren, men nu syntes de at foråret er så tilpas tæt på at de søger lyset og solen......og det sætter jeg stor pris på for noget skønnere blomstermesterværk findes næppe.

Er du er med på spøjen så gæt på hvad der venter forude i krukken???

:0)

8 kommentarer:

  1. Sååå heldig du er som allerede har planter som spirer i hagen. DET er det leeenge til kommer her regner jeg med. Håper på litt spiring på vaskerommet da:)

    Hva det er?? Da tror jeg jeg må følge med og se når de har fått litt mer tid på seg:)

    Ha en god dag:) Klem

    SvarSlet
  2. Hmm...hva kan det være tro? Spennende! Jeg venter til neste bilde med å gjette tror jeg :) Herlig å se bar jord og spirer!

    SvarSlet
  3. Solhat? Nå nej dem såer du vist :)

    SvarSlet
  4. Jeg aner ikke hva det kan være for noe som spirer hos deg - må nok vente til neste bilde for gjette:)

    Du er heldig som har noe spirende og grønt i hagen, her er det smått med den slags.

    SvarSlet
  5. Hej alle....

    ....ja helt let er det godt nok ikke, krukken står stadig i drivhuset, så alt efter hvor meget magt solen får vil jeg vise mere af herlighederne når nu de er lidt længere fremme ;0)

    Solhat var ellers et meget kvalificeret gæt.....men nej denne her er yndig på sin helt egen særprægede måde :0)

    SvarSlet
  6. Hyacint???eller en flot lilje?

    SvarSlet
  7. Det kunne det godt ha´ været :0) Men det er det ikkkkkkke :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...