Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 5. maj 2010

Lyse sommernætter....

De lyse nætter gør sit indtog på mine breddegrader fra og med i nat. Lidt længere nordpå har de taget hul på glæden, mens de nede i sønderjylland må vente til søndag.

Det bliver  bare SÅ godt.......tilbage er bare at sige: HVOR BLIVER VARMEN AF?????




For uden varmen er der jo ingen sjov i at sidde på terrassen med et glas vin eller en kold øl hele natten - under mælkevejens fantastiske lysende bånd, mens ungerne bobler i teltet......hvor jeg glæder mig.


I mens vi venter på varmen må vi varme os på dagens solnedgangsbillede.

Mirabelletræerne i aftensolen

Denne smukke magnolie - som desværre ikke er min :0) - bader sig i aftensolen


7 kommentarer:

  1. Smukke aftenfarver:) Hvis man ikke lige vidste hvor koldt det er kunne man godt tro det var sommer ud fra billederne: Jeg venter med længsel efter at kunne sende mine forspirede planter udenfor! Har du forresten frø eller hjemmesåede solhat? Mine gule er desværre døde:(

    SvarSlet
  2. Hver gang jeg ser en flot - smuk - underdejlig magnolie - tænker jeg - hvorfor F...satte jeg ikke en for 5 år siden????
    Dejlige billeder - og hvor jeg elsker denne årstid!

    SvarSlet
  3. Saknar också värmen - var är den.........?

    Ha' det bra!
    /Charlotte

    SvarSlet
  4. Så vakre bilder :) Jeg savner også litt varme og verandaliv! Fordelen med den kjølige luften er at blomstene varer mye lenger

    SvarSlet
  5. Der er så mange skønne farver såvel i naturen som på himlen. Flotte billeder. Jeg er også meget glad for de lyse nætter ;)

    SvarSlet
  6. Flotte billeder og solnedgangsbilledet ligner det pureste guld.
    Kom nu varme..

    SvarSlet
  7. Ja - Lisbeth det ser skønt ud når man kigger ud af stuevinduet....men hvor er det koldt når man så vover sig ud....brrrr.

    Jeg har et par solhat tilbage af dem jeg selv har sået......det er den lyserøde Magnus.

    Det er ikke sikkert de er døde.....solhat er en langsom starter så de kan nå det endnu....Mine "Mars" er først lige begyndt at titte frem.....så måske der er håb endnu for dine gule :0)

    -----

    Lavendel - tak. Ja magnolier er skønne. Min egen stellata er ikke tilnærmelsesvis så stor som min genbos endnu.

    Selv har jeg lige plantet en opstammet ude ved indgangen....den glæder jeg mig meget til at se i fuldt flor om et par år.

    -----

    Charlotte :0) Håber den snart finder vej :0)

    -----

    Nemlig Ninni.......vi må se på de positive sider, selv om det efterhånden bliver lidt svært :0)

    -----

    Michaela.....de lyse nætter er guld - endnu en god grund til ikke at flytte til Spanien, selv om jeg godt kunne bruge deres varme:0)

    -----

    Annette.....ja varme, KOM NU!!!!!!

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...