Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 27. september 2010

"Hot Summer"


Min nyindkøbte Echinacea purpurea "HOT SOMMER" har blomstret smukt en månedstid nu..... men som med så meget andet så går den også på hæld og kronbladene visner.

I stedet tager min opstammede duftsnebolle over og bader haven i i de smukkeste efterårsrøde blade. Som mange ved så var det med kriller i maven at jeg i august tog beslutningen om at flytte det lille træ - men som I kan se, ser ud lige nu  ud til at lykkes, for den falmer lige så smukt som den plejer. Så håber jeg bare at vinteren ikke er alt for hård ved den.


I dagslys og i Skumringen

4 kommentarer:

  1. Så fint at det ser ut til at treet trives:) Og nydelige solhatter, jeg synes de er smukke når de visner også jeg:) Det har sin egen sjarm det også:)

    SvarSlet
  2. Du har i den grad været med til at åbne mine øjne for alle de mange Echinacea purpurea der findes. Tak for det :-)

    Mange efterårshilsner fra Mette

    SvarSlet
  3. Den var jättefin i färgerna *Hot summer*..... Har också en solhatt som går i rosa-organge-gul, men kommer inte ihåg namnet på den. Vad skönt att det lilla trädet verkar ha klarat flytten..... Håller tummarna för att vintern ska vara snäll mot den!

    Ser i förra inlägget att du fick två meloner.... Grattis! Det måste vara fantastiskt att få äta melon man odlat själv....kul!

    Kram Charlotte

    SvarSlet
  4. Linda - Jeg håber også lykken tilsmiler det lille træ :0) Solhatte med frost på er også et smukt syn der snart er i vente :0)

    -----

    Mette :0) De er fantastiske og ikke til at undvære til sommerfuglene og bierne :0)

    -----

    Charlotte.....jeg krydser også :0) Det var lidt sjovt at spise meloner af egen avl....det kan anbefales :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...