Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 23. december 2010

Turen hjem.....


fra arbejde er altid smuk. Jeg kører igennem et fantastisk landskab og kommer forbi både sø, fjord og å. Men de sidste dage har landskabet været åndløst smukt - som træerne står som hvide skulpturer med rimfrost på grenene mod en knald blå vinter himmel.

Dagen i dag....Lillejulaften tegner ikke helt så smuk som i går, med klar himmel og vintersol. I stedet er her lidt gråt og skyet, men dog sne i landskabet. I modsætning til nærmest resten af Danmark er vi ikke ramt af snestorm da vi lige netop bor nord for fronten, så her er det stille og roligt. Juleferie stemningen er fundet og i dag byder på en masse små julehyggerier så vi er snart klar til Juleaften.

6 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, meget anderledes end her, hvor det snestormer.
    God jul.

    SvarSlet
  2. kære Dorthe...rigitg mange tak for din meget søde julehilsen på min blog.....jeg har også nydt din fantastiske blog og alle dine , utroligt mange blomster, som helt klart inspirerer mig til at få flere blomster i haven.......hvor er der bare krystalklar luft på dine billeder....jeg troede også vi fik snestorm her...men den er ikke kommet endnu, ( den må gerne blive væk, faktisk).....rigitg glædelig jul også til dig og din familie....kan læse julehyggen har fundet vej....ja vejret idag i modsætning til igår får nok knapt så mange stjerner eller kokkehuer, det var da også helt vidunderligt igår...jeg håber på at vågne op imorgen juleaftensdag og så måtte vejret gerne blive lige så krytalklart som ses på dine billeder...det var nemlig helt eventyrligt smukt...

    glædelig jul
    Anita

    SvarSlet
  3. Kære Dorte - meget meget smukke billeder:) Her i Bagsværd har himmel og jord stået i et hele dagen, men igår morges var det så smukt, at jeg næsten ikke kunne koncentrere mig om at køre til arbejde.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine og tak for hyggelig "havesnak" på bloggen, mange hilsner fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe
    Jeg kan godt forstå at du elsker solhatte, det er også blevet en af mine yndlings. Selv én plante pynter i et bed ... ja og flere det gør det jo bare endnu bedre.

    Du er vist også blevet bidt af de smukke vinterbilleder. Der er bare motiver overalt!

    Mange førjulehilsner lone.g

    SvarSlet
  5. Önskar dig en riktigt God Jul!

    Många kramar
    /Charlotte

    SvarSlet
  6. Tusind tak alle i søde mennesker :0)
    Med det vejr der åbenbarer sig uden for vinduet lige nu så kan det kun blive en god jul :o)

    Knus Dorthe

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...