Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 11. januar 2011

Jeg trænger......


.......til et varmt tæppe, stearinlys, alene tid foran fjernsynet og en kop varm kakao.

10 kommentarer:

  1. Det syntes jeg faktisk er et beskedent ønske, som jeg håber du snarest får opfyldt :o)

    SvarSlet
  2. Det håber jeg lykkes for dig at få:)) Hyg dig og nyd det!

    SvarSlet
  3. Det håber jeg virkelig du får skabt dig.

    SvarSlet
  4. Noen ting kan man ikke få, men må ta. Sånn som ansvar. Og litt tid for seg selv.
    Knus!

    SvarSlet
  5. Håber dine fromme ønsker bliver opfyldt..... Du er forhåbentlig ikke ramt afinfluenza...

    SvarSlet
  6. Det gør jeg også, ja ikke kakao, men te kunne god gøre det. Det er lige som om jeg ikke rigtig kan komme i gang her efter juleferien :-(

    SvarSlet
  7. Lige i sådan et tilfælde er en klassisk Tante Møghe replik helt på sin plads!

    /Birgitte

    SvarSlet
  8. Hej Dorthe...det skal være dig vel undt, vil jeg tro......og ja det var vel en tante Møghe replik....( nu jeg tænker tilbage).....men sommetider har man det bare sådan...at man trænger til ro og sit eget selvskab.....

    :O)

    SvarSlet
  9. Låter perfekt! Jag ska genast gå och göra en kopp varm kakao och titta på en Jane Austen-film som börjar kl 8!
    Hälsningar
    Katarina

    SvarSlet
  10. Tak alle sammen :0) 7-9-13 ingen influenza her og lad det bare holde sig væk - men træt helt ind til knoglerne :0)

    Jeg formåede at falde i søvn under slumretæppet til en svensk krimi:0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...