Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 20. januar 2011

Vintermorgenrøde



Velsignet er man når man en ganske almindelig torsdag morgen på vej på arbejde bliver mødt af synet af en fantastisk smuk fuldmåne der i al sin pragt er ved at gå ned i horisonten. Å dalen var en lille smule diset men  det gjorde ikke synet ringere. Fuldmånen bliver næppe smukkere end sådan en frostklar morgen.

20 minutter senere mødte dette syn mig da jeg så stod ud af bilen på arbejdet.....solen i al sin vintermorgenrøde klar til en ny smuk vinterdag med bålhygge og glade børn med æblerøde kinder på lege pladsen. Tror bestemt jeg har verdens skønneste job på sådan en smuk januar dag :0)

11 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt vackra bilder! Naturens konstverk.
    Eva

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt ! Så godt den smukke måne, men nåede ikke solen :-)

    SvarSlet
  3. Hvilket dejligt syn fra morgenstunden, man kan kun blive i godt humør:)

    SvarSlet
  4. Härliga bilder! Tänk att se sådant vackert en vanlig vardagsmorgon!
    Hälsningar
    Katarina

    SvarSlet
  5. Vilka vackra bilder, gott att möta en sådan ny dag !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlet
  6. Helt vidunderligt billede det øverste...jeg svælger i nydelse over det...det er sgu specielt flot....wauw...siger jeg bare....og så ved jeg ikke lige mere, hvad jeg skal sige...skønt at du havde kameraet med... :O)

    SvarSlet
  7. Hvor er det skønt med sådan en start på en arbejdsdag, det kan man da kun blive i godt humør af, og de skiftende årstider og solop- og nedgange kan man aldrig få for meget af ;o)
    Jeg har også selv en utrolig smuk vej på arbejde, men desværre sjældent apparatet med, dog har jeg lovet mig selv at nu skal jeg samle nogle øjeblikke, måske også til et indlæg på min blog.
    kh fra fru friis

    SvarSlet
  8. Härliga bilder!

    Kul att jag kunde hjälpa till att få fint i frölådan:)

    Ha en finfin helg,
    Rebecca

    SvarSlet
  9. Herlige bilder:) Og slik er jo vinteren aldeles vakker:) Også jeg nyter soloppgangen om vinteren, for om sommeren kommer den aldeles for tidlig for meg:)

    SvarSlet
  10. TAK......det var breathtaking - som man siger :o)
    Dorthe

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...