Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 16. februar 2011

Som fod i hose....


....vinterferien starter for mit vedkommende i dag og det gør vinteren også IGEN, igen. Med sne og ikke mindst fygning. Kan det passe bedre at vinterens hvide favntag omfavner verden i vinterferien. Inderst inde kunne jeg have ønsket mig det anderledes.....lidt lunere og mildere vinde.

Men vi må jo huske at det stadig er februar - min mand har fødselsdag i denne uge.....og jeg kan sige at vejret er som det plejer i ugen omkring - utallige gang har der været snestorm, storm og møg elendigt vejr.....flere gange er fødselsdags middagen blevet aflyst da det ikke har været forsvarligt for gæsterne at køre ud. En enkelt gang brændte vi inde med en masse mad da gæsterne kørte efter kaffen da vejret pludseligt udviklede sig og lysten til at sne inde i en lille 2 værelses lejliged ikke var stor.




Så jeg kan kun sig:
Alt er som det plejer at være i i disse februardage.

Jeg vil tænde stearinlysene og nyde det trods alt.

Rigtig god snehvid onsdag :0)

10 kommentarer:

  1. Vi kan nemlig lige så godt nyde det- for Februar ER vinter :-)

    SvarSlet
  2. Stearinlys og en kop skoldhed kaffe/te er det eneste rigtige i denne VINTER-ferie. God ferie :-)

    SvarSlet
  3. TAK! fint lige at blive mindet om at alt er som det skal være, og du har ret med hensyn til vinterferien. Mange gange har vi glædet os over at den smule sne der kom, lige ramte vinterferien :o)
    Nu vil jeg gå ud og skovle noget sne og håbe at lys og luft gør noget godt for mig.
    Ha' en dejlig dag :o)

    SvarSlet
  4. Ja, det har i næsten alle årene sneet i februar - det plejer at passe med min fars fødselsdag.

    Skønne billeder og god vinterferie :-)

    SvarSlet
  5. Ja, vi må nok væbne os med tålmodighed lidt endnu, men selvom februar jo er årets korteste måned føles den bare så laaaaang :)
    Men til marts??? Så kommer foråret - ikke?

    SvarSlet
  6. I snakker om sne? Hvor er den henne? Her stormer det bare og er sk... koldt. Så jeg er med på varm te og brændeovn med diverse hyggerier.

    Iøvrigt tillykke med gemalen ;-)

    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  7. Vi har lagt et par lavendelgrene på brændeovnen, forsynet os med fastelavnsboller, kaffe og et spritnyt haveblad. Der er også dømt hygge her :-)

    God ferie
    Birgitte

    SvarSlet
  8. Hur mycket man än vill att det ska vara vår nu... så är det vinter..... tråkigt nog...... Det är bara att ta det lugnt och invänta varmare tider!!!!! Undebart litet bollformat träd du har där!!!

    Ha det bra!
    Kram
    Charlotte

    SvarSlet
  9. Her er der intet sne, heldigvis. Men hvor er det koldt, med østenvinden.

    SvarSlet
  10. Ja det er med at hygge indendøre i denne kulde og væbne os med tålmodighed til der blæser mildere vinde ind over landet ;)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...