Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 17. april 2011

Stemningsbilleder fra i går....

Den blå Balkan anemone begynder så småt at springe ud under æbletræet


Så starter potteriet.......først akeleje "chocolate soldier"

.......så fortsætter vi med artiskok "Green globe"

......nu skal de bare vokse sig store og flotte :o)


Pæontræet fik vinterkåben af (grangrene) og står nu flot med knopper og blade og venter på det bliver maj.



Mine to kastanietræer i krukker er så småt ved at springe ud, så de fik nyt muld som belønning.
Juleroserne blomstre flittigt endnu og har gjort det længe.....

Havelivet fortsætter sin gang i dag - solen er på himlen og himlen er blå ind i mellem.


8 kommentarer:

  1. Härlig stämning det är i din trädgård!

    Ha en finfin söndag,
    kram Rebecca

    SvarSlet
  2. Det lyder som en flittig dag igår - dejligt når man får noget fra hænderne.

    Ønsker dig en skøn haveforårssøndag :-)

    SvarSlet
  3. Uuuh - akeleje Chocolate Soldier, det lyder som noget, jeg burde have fingrene i! Jeg vil straks gå på jagt! I øvrigt, jeg tror at alle har evnerne hvis interessen ar der. Så du kan sagtens lære at lave buketter - den jeg viste på min blog er ganske ukompliceret at lave. God søndag, mange hilsener, Anette

    SvarSlet
  4. Kan du ikke sende lidt sol over Storebælt. Her på den anden side er lidt småkøligt og diset :-)

    Det er skønt at få noget fra hånden og alting glider nemmere på sådan en dejlig dag som i går.

    Jeg er ret imponeret over dine artiskokker. Store og flotte. Hvem der bare kunne guffe egne artiskokker, men jeg har aldrig rigtig haft held med dem.

    God søndag i haven
    Birgitte

    SvarSlet
  5. I har rigtig haft gang i den i går :-) Dejligt når man får noget ordnet.

    Fine forårsbilleder.

    Hilsen Vivik

    SvarSlet
  6. Sikke en dejlig dag - og du holdt dig til planen kan jeg se - jeg må hellere ud og ompotte artiskokkerne:o)

    SvarSlet
  7. Åååå, så deilig denne tiden er.. Det spirer og gror, noe vakkert som blomstrer og noe som er på vei.. Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlet
  8. Ih, jeg glæder mig til at se blomsterne fra din akeleje "Chocolate Soldier".

    Du har sandelig fået noget fra hånden i denne weekend.

    Det har vi knapt - familiebesøg hele dagen, men så kan man jo bese andres have :)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...