Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 27. februar 2012

Selvfølgelig.......


.........fristes jeg helt til at sige :0)

 -  det blev en Ecinacea der løb med sejren i X-faktor konkurrencen for blomster.

Desværre blev det ikke min egen "Augustkönigin" herunder der der løb med sejren, men det bliver dog i familien ;0)



Vinderblomsten er den smukke orange Echinacea "Hot papaya" skudt af Kristin. Læs her Anne´s lille interview med Kristin og nyd det smukke billede.

"Hot papaya" har jeg ikke selv i haven.......måske jeg skulle overveje at plante den sammen med min egen  "Hot Summer"  det ville nok ikke være et helt dårligt match.

Hjertlig tillykke med den flotte præmie Kristin - med den i hånden kan drømmene rigtig tage fart de kommende måneder. 



9 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga Echinaceor du visar idag. Klart mina favoriter!//Helen

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe
    Dit billede er nu også flot, du kunne godt have været med der, synes jeg :o)
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Din 'Augustkøningen' var en vakker kandidat. Jeg samler på solhatter selv, så det er et sortsnavn jeg må huske på!
    Ha en fin uke!

    SvarSlet
  4. Jättevackra,har beställt några nya sorter iår. Ska komma ihåg
    Augustkönigin!

    Ha det gott /Ulrika

    SvarSlet
  5. Smukke billeder du viser. Godt det ikke var mig der skulle vælge....
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  6. .......ja skønne er de de smukke Echinacea....og så blomstervillig lige til frosten tager over. Jeg er bestemt også glad for at jeg ikke skulle træffe den endelige afgørelse ;0)

    SvarSlet
  7. Flotte Solhatt du viser fram! Og jeg er riktig fornøyd med at solhattene viste seg fram i X faktor. Og kjempefornøyd med 4 plass for min Hot Summer!! Du har en herlig blogg, og det ryktes (fra X faktor vinneren) at du også har hatt fine og spirevillige solhatt frø. Har du flere frø til salgs eller bytte?

    Bloggklemmer fra Grethe
    http://gyldenlakk.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Den ville nok også blive min yndlingsstaude - eller storkenæbben, måske.....

    'Hot Papaya' er helt suveræn - jeg har i sagens natur afprøvet en del Echinacea, og 'Hot Papaya' er helt klart en af de smukkeste fyldte orange. Har en varmt rød farve. Jeg er også spændt på den nye 'Eccentric', som jeg får senere på sæsonen.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  9. Grethe - tak for dine søde ord og tak fordi du kigger forbi :0)

    Tillykke med den flotte 4. plads.

    Desværre har jeg ikke flere frø tilbage......det var ikke en særligt god høst da mange af frøstandene desværre begyndte at rådne pga. af alt for meget regn :0(

    -----

    Marlene.....ja det er svært det med yndlings.....der er altid andre gode kandidater ;0)

    Eccentric ser bestemt spændende ud.....du frister mig igen ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...