Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 14. marts 2012

Ind i mellem er dagene bare for korte.......


.........det har dagen i dag været et eksempel på.

Sol og forårskåde unger på arbejdet.................sådan en dag måtte gerne vare ved. 



10 kommentarer:

  1. Hej Dorthe, jeg kan kun være helt enig, skøn dag med forår på alle tangenter, vi nød et lille glas rosé på bænken med den solvarme væg i ryggen. 15 min med halvt lukkede øjne og sol på panden.
    Henrik

    SvarSlet
  2. ja.... arbejdet tager alt for meget af ens fritid :) Jeg når ikke i haven på hverdage endnu, men snart går vi over til sommertid, så lysner det jo bogstaveligt talt om aftenen.

    SvarSlet
  3. Åh det ser bare så skønt ud, dejligt at du har nydt det så humøret kunne komme lidt op efter igår. Og en lille trøsteplante Pixie har du også fået, heldige dig:o)
    Knus

    SvarSlet
  4. De er for korte nu. I dag nåede jeg kun en kort runde på fem minutter i haven, og så i det skønne vejr.
    Jeg ville elske at have sæsonarbejde = fri hele sommerhalvåret ;-)

    SvarSlet
  5. Noen ganger skulle man ha hatt flere timer i døgnet, slik at man fikk gjort alt man har lyst til!

    SvarSlet
  6. Jaaa, speciellt på våren :-)) Det är så mycket man vill göra då och så händer ju allt fantastiskt i trädgården som man bara vill uppleva.

    Underbara bilder!!!
    Kram
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Ja det kunne man sagtens vænne sig til ;0)
    Skønne forårsbilleder!

    SvarSlet
  8. Dine billeder er bare så dejlige:) Anne Gine

    SvarSlet
  9. Takker alle i skønne havenisser for at tage jer tid i en tid hvor tiden er kostbar ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...