Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 10. april 2012

Uden ord......




........næsten da. Jeg orker dem ikke i dag - er træt som et alderdomshjem efter en skøn dag i regn, blæst og en lille smule sol. Godnat :0)

18 kommentarer:

  1. Skønne godnat-billeder, der taler for sig selv.

    SvarSlet
  2. Godnat også til dig, og tak for de smukke billeder :-)
    Sådan har jeg det også nogle gange, altså det med at være for træt til ord.

    SvarSlet
  3. Ord trengs ikke til så skjønne bilder.
    Sov godt :-)

    SvarSlet
  4. Smukke perlehyacinter. Har også lige skrevet om dem, så jeg behøver ikke ord ;-)

    SvarSlet
  5. Skønhed uden ord - TAK - godnat!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  6. Håper du har hatt en god natt, og får en flott dag i dag:)

    SvarSlet
  7. Jamen blomsterne taler da også for dig :-). Vi er vist flere som har været ualmindeligt trætte i går. Første arbejdsdag efter påskeferien.......ikke sjovt!

    Håber du har en bedre og mere energisk dag i dag :-)
    /Birgitte

    SvarSlet
  8. Det skal der også være plads til. Men tak fordi du orkede at vise os skønne billeder alligevel :)

    SvarSlet
  9. Håber du fik en god nats søvn... :o)

    SvarSlet
  10. Skønt billede Dorthe, så håber jeg, du har nydt det lækre vejr i dag :o)
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  11. Tak for de skønne billeder.

    Kh Margrethe

    SvarSlet
  12. Ord behøves slet ikke til dine smukke billeder. Godnat, kære du...

    SvarSlet
  13. Kun et od...Smukt.
    Tak for kigget.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
  14. Denne er og forblir en kjær og velkommen vårblomst:) Vakker!

    SvarSlet
  15. Dejlig løgplante og dejlige billeder:o)

    SvarSlet
  16. .....tak I skønne - jeg sov rigtig godt og det var tiltrængt :0)

    Resten af ugens dage har var fyldt op med arbejde, aktivtet med ungerne m.m. så haven har været på stand by. Men i dag........SKAL jeg bare der ud :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...