Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 6. november 2012

Solhattene kæmper videre.........


........her er det mine  E.Tennesseensis/Tennesse Solhatten der ihærdigt prøver at valse videre igennem efteråret. Hvor langt kræfterne rækker er spændende at se.....de fleste springer dog lidt farveløse ud hvilket jeg tager som et afmatningstegn..........det må være de sidste krampetrækninger vi har gang i.
 
Se evt her hvordan Echinacea tennesseensis tager sig ud når den er er i fuld vigør og spængfyldt af den lækre lyserøde farve og ikke vinterbleg som nu :0)
 



9 kommentarer:

  1. Du verden så flott denne var. Tenkt at den holder fortsatt på, selv om det er november!

    Ønsker deg en fin dag! Klem

    SvarSlet
  2. Dejligt med bifald og taknemmelighed til de hårdtkæmpende! Kan blive helt ydmyg over at observere deres livsvilje og kampgejst, så respekt herfra!

    Mange hilsner og god dag fra Katinka

    SvarSlet
  3. Ja, det er imponerende. Mine har for længst afblomstret.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  4. Hvor er de kønne og seje. Jeg har kun de gule tilbage.
    Kh. eose :-)

    SvarSlet
  5. Det kan da kaldes livskraft :o)

    SvarSlet
  6. flot kæmpet ;) de sidste stråler inden vinteren :)

    SvarSlet
  7. Sjovt som vi personificerer vores planter. Dine solhatte kæmper videre, mens en del af mine hænger med hovedet.

    SvarSlet
  8. Åh det er bare så skønt at der findes glæder derude......det skal dog siges at de fleste solhatte er godt brune og temlig mugne at se på.......men mine teennesseensis og Pow wow wildberry kan lige lidt endnu ;0)

    SvarSlet
  9. Hej Dorthe
    Det er dejligt, at mange blomster har sådan en livsvilje her i november.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...