Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 15. december 2012

2. årig mistelten



 Øverst smukt dekoreret med is og nederst et par dage senere med lidt fygesne efter snestormen sidste week-end.

 
- læs  også  Lones skønne indlæg  i HAVEFOLKET fra i dag om mistelten her
 
- eller læs om hvor jeg købte mit paradisæbletræ med mistelten på her hvis du påtænker at købe et.
 
 - du kan se den spirende begyndelse her af hvordan frøet sender sine sænkere ud for at danne hæfteplader.

4 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.
    Hvor er den fin din lille mistelten. Jeg har flere gange forsøgt at så dem på mine gamle æbletræer, det er endnu ikke lykkedes. Har overvejet at købe et træ med mistelten på :-)
    Mange julehilsner Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  2. Hvor skønt. Har selv prøvet, så jeg håber stadig.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Jeg var slet ikke klar over, at man kan købe træer med mistelten - sikke en skøn idé!
    God adventssøndag til dig!

    SvarSlet
  4. Hvor bliver det spændende!
    Ret smart at man kan købe de klargjorte træer.

    God søndag! :)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...