Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 7. december 2012

Flere D-vitaminer fra i går ;0)






10 kommentarer:

  1. Smukt ser det ud. Jeg har også forsøgt mig med islygter, men første forsøg var ikke helt godt. Den blev skæv og fyrfadslyset gik ud efter en times tid.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ærgeligt med islygterne Lisbeth. De egner sig bedst i nogenlunde stille vejr......jeg plejer at tage fyrfadslyset op ad folieformen og stille den i en lille glas fyrfadsstage......så smelter folien ikke isen....og lyset går ikke så let ud ;0)Du kan rette den op ved at lade rindende armt vand smelte lidt af den skæve bund - det plejer at hjælpe ;0)

      Slet
  2. Du tager de pragtfuldeste billeder
    Hilsen Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisa og hjertlig velkommen her i vinterhaven ;0)

      Slet
  3. Du virkelig forståët at fange den spinkle vintersol.

    SvarSlet
    Svar
    1. ....man skal være hurtig på aftrækkeren i en en nordvendt have ;0)

      Slet
  4. Hej Dorthe. Smukke billeder. Haven kan også være smuk på denne årstid med al den hvide sne!

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ja det er virkelig smukt der ude i disse dage - desværre ser det ikke ud til at få lov til at holde til juledagene - så vi må nyde alt hvad vi kan nu ;0)

      Slet
  5. Smukke billeder, hvor er det herligt med vintersol.
    Ha en dejlig dag:-)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth :0) Du ved jeg er jo så heldig at arbejde UDE....så jeg nyder de smukke dage i fylde drag.......man må forsøde når man kan for hvor har jeg godt nok haft regntøj og gummistøvler på rekord mange dage i år ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...