Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 18. december 2012

Hvor er jeg taknemlig........


 
 
.......for alle I skønne læsere derude i det ganske danske land. 
 
Jeg er ubeskrivelig glad over at I gør jer den ulejlighed at gøre mig opmærksom på at der tilsyneladende nogle dage har været problemer med at komme ind i min have. Et problem jeg ikke selv var klar over jeg havde.
 
Jeg er selvfølgelig ked af at der har været problemer.........men jeg håber og tror at jeg efter gode råd både på bloggen, andre blogge og i min mailbox har fået rettet op på problemet og at alle interesserede nu igen har mulighed for at kigge forbi ????
 
TAK for hjælpen ;0)
 
 

22 kommentarer:

  1. Hej Dorthe
    Ja alt er fint igen, men det har godt nok varet nogen dage. Heldigvis fik vi gjort dig opmærksom på det, godt der var en som havde din mailadresse.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe. Godt at du virker for alle igen! Jeg har kunnet besøge dig hele tiden (af en eller anden grund jeg ikke selv kender ...). Hav en god tirsdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for Nana....nej jeg er heller ikke nogen ørn ud i it og da slet ikke hvis det volder problemer ;0)

      Slet
  3. Hej Dorthe.Godt at vi kan se dig igen.Den teknik kan godt drille indimellem.
    God dag til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg også glad for at I kan :0) Teknik er ikke lige min stærke side.......

      Slet
  4. Har ud været væk søde Dorthe - det nåede jeg slet ikke at opdage...!

    Nå pyt dejligt du stadig er her og forsøder os med dine dejlige og nyttige indlæg :)

    Jule og decemberhilsner
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja åbenbart Annette.......du var ikke den eneste der ikke nåee at opdage det - det gjorde jeg somend heller ikke selv ;0)......og TAK

      Slet
  5. Nu gick det fint att kika förbi kära Dorthe, jag blev så sugen på att titta på lite sommarblomster :-)
    Knusknus ha det gott Hillevi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dejligt at høre Hillevi....og sommerblomster længes vi alle efter ;0)

      Slet
  6. Jeg kan i hvert fald godt se dine fine solhatte:-)

    SvarSlet
  7. Tak for de gode billeder.
    Hvor jeg venter efter forår.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ja det bliver skønt når dagene atter længes :0)

      Slet
  8. Hej. Jeg har ikke haft problemer, men det lader til, at du har løst problemet! Tak for billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tilsyneladende - det er åbentbart kun nogen der har haft problemer..... ;0)

      Slet
  9. Det kan jeg godt forstå for hvor skal man ellers vide sådan noget fra?
    Jeg har heller ikke haft problemer, men det er da ærgeligt for alle hvis noget bremser for besøgene.
    Jeg har oplevet en del spam på min blog i de seneste måneder, heldigvis tager Blogger de fleste i deres spamfilter, men der er kommet kommentarer på gamle indlæg som jeg selv har måtte ind og slette. Er det noget du har observeret?

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er sørme svært at vide selv :o) Hvor træls Lisbeth - jeg har ikke oplevet noget lign. ikke jeg har opdaget i hvertfald. Jeg har aldrig - 7 9 13 - modtaget spam - det er blevet stoppet inden det nåede helt frem.

      Slet
  10. Åhh! Denne vakre solhatten. Flotte bilder!!

    SvarSlet
  11. Kys kys med pust hen over hånden og ud over fingerkanten. Din blog kan vi da ikke undvære!

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* tak for dine altid så søde ord Marianne ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...