Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 5. december 2012

I stearinlysets skær.......



6 kommentarer:

  1. Kære Dorthe,
    Hvor har du det helt ustyrligt hyggeligt. Meget, meget stemningsfuldt, lunt og rart. Jeg kan godt lide din store gulvstage - den er ikke så `fesen´ og nuttet. Død-flot.
    Lune tanker herfra
    Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mathias Emil.......stagen er fra en gang i 90´erne hvor en af mine kammerater svejsede den sammen til mig - den har fået en renaissance i udestuen - det lyser så dejligt op i mørke :0)

      Slet
  2. December er altså en dejlig måned :)

    SvarSlet
    Svar
    1. HØRT.....isør når vejret er så drømme smukt som lige nu ;0)

      Slet
  3. Når stearinlysene blafre og sender gyldent lys omkring sig, ja så giver det varme til øje og hjerte...

    Mange decemberhilsner fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. ....nemlig Katinka - kan godt forstå at man i tidernes morgen følte trang til en fest her midt i den mørke tid ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...