Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 17. december 2012

Jeg får pludselig en.........

 
 
 


...........umådelig trang til juleroser og påskeklokker nu hvor sneen er væk og alt er gråt i gråt. Men jeg må  lige nøjes med et gensyn fra sidste år da mine helleborus endnu ikke er helt klar til julekalads - tror jeg må ud og købe en enkelt til at sætte i en krukke.



11 kommentarer:

  1. Jeg forstår dig så godt !
    Det er godt nok trist derude.
    God mandag :)

    SvarSlet
  2. De er smukke, mine er heller ikke klar endnu.
    Knus

    SvarSlet
  3. Uha ja de er dårende dejlige de Helleborus'er ..... der kan altid klemmes en mere ind!

    SvarSlet
  4. ja..... lad os endelig få noget forår snart :)

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe. Hvor er de smukke med deres farver. Ja, dem kan man ikke få nok af!

    SvarSlet
  6. Åh, vilken vårlängtan du väcker!
    Kram och hej.

    SvarSlet
  7. Årh ja, det må jeg vist også. De er SÅ skønne!
    Dejligt med dine billeder :-)

    Kh. Lone

    SvarSlet
  8. Ja, der er meget at glæde sig til når de nu snart dukker op igen. Jeg må vist også ud at købe...

    SvarSlet
  9. ....ja lige pludselig efter snesmeltningen trænger haven til nogle lyspunkter og her er Helleborus virkelig værd at satse på ;0)

    SvarSlet
  10. Det forstår jeg godt. Jeg har også være ude og investere :)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...