Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 9. december 2012

Jeg måtte simpelthen bare......




.............tænde op i udestuen - både lys og varme - fra morgenstunden af og finde snor frem til de lækre røde pigeonæbler jeg købte i går. De små æbler blev trukket på snor og snestormen har nu lagt sig her i haven og min opstammede snebolle-busk pyntet med ny-sne, chilli-hjerter og glaslanterner har nu fået ekstra pynt i form af de smukke æbler.
 
Alt det røde lyser fantastisk op i den hvide have og jeg håber nu bare at sneen får lov at ligge LÆNGE........helt til januar TAK!!!
 
Se evt flere smukt pyntede "æbletræer" fra Lones skønne have - her hos HAVEFOLKET der gladeligt deler ud af juleinspiration hele december måned. Her er masser af herlig læsestof at hygge sig med mens sneen dækker landet :0)
 
 



 


10 kommentarer:

  1. Lækkert med varme i udestuen, vore pavillion får lov at stå uberørt hen her midt i sneen.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Min udestue er også uopvarmet men dog isoleret så det er også kun ved særlige lejligheder at terassevarmeren bliver tændt Lisbeth......så soom her i week-enden hvor vi rigtig har julehygget herhjemme ;0)

      Slet
  2. SUPER smukt... sikke en god og fin ide.
    Mange sne hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susan.....den røde æblefarve gør det godt i sneen ;0)

      Slet
  3. Å så kjempe koselig du hadde pyntet, kjempefine bilder, misunner dæ sneen :O)

    Ha en fin advent, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lisbeth........sneen har vist desværre en stakket frist - allerede er den ved at tø.....men sådan er det jo gerne i Danmark......pludselig er den der og så er den væk igen inden man får set sig om ;0)

      Slet
  4. Stakkels den fugl, der kommer til at tage chilihjertet fremfor de røde æbler;0)

    Har også et kæmpe forbrug af røde æble på træerne i december. De er en uundværelig del af min jul - og fuglene kommer vist også i julestemning, tror jeg...

    Dejlig søndag fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du nok sige Katinka ;0) Men indtil videre har dfuglene aldrig rørt chilifrugterne og det er trods alt 3 eller 4 år jeg har hængt chilifrugter ud til pynt......de ved nok instinktivt at det skal de holde sig fra ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...