Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 16. december 2012

Kom og se.......



..........min nye lanterne.

Hmmmmm............jeg er blevet fristet ud over hvad jeg kunne modstå. Jeg har købt mig en ny lanterne til at lyse op ved indgangen til udestuen. En lille "juletreat" til mig selv ;0)

En rigtig smuk væghængt zinklanterne......den er helt perfekt og lige min stil og så er den i familie med den smukke lanterne jeg fik af mine søde kollegaer sidst jeg havde fødselsdag.

Her er sneen næsten væk og græsset - der så småt er dukket op til overfladen - svupper når man går på det. Det bliver vist en våd og grå uge vi går i møde.




18 kommentarer:

  1. Hej Dorthe. Det ser bare godt ud. Den lanterne passer perfekt til udestuen og sikke et godt lys den giver.
    Ja, sneen er også snart væk her. Jeg har ikke noget imod det, når bare der ikke bliver glat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak....syntes også selv den lige var det jeg stod og manglede ;0)

      Slet
  2. Det ser sødt og romantisk ud som altid hos dig, Dorte - sommer og vinter. Dit lille lysthus er vidunderligt!

    Vil lige sige til dig, at hvis du har Isabellas Veranda i din blogrull, så er det årsagen til at folk, der kører Google Crome ikke kan komme ind og se din blog. Jeg selv havde hendes blog lilggende (jeg kører selv Mozilla Firefox) og der var flere der fik en "malwarebesked". Kunne se på Facebook, at det også gjaldt din blog.

    Knus og dejlig 3. søndag i advendt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den besked søde Marianne......jeg har nu fjernet Isabellas Veranda og håber så at der er rettet op på en fejl jeg slet ikke var klar over at jeg havde.

      Slet
    2. Det samme var jeg ikke, ind til Lisbeht (Fru Høneballe) og Jette (Fru Friis) beskrev problemet på Facebook.

      VI må hjælpe hinanden. ;)

      Slet
    3. ...og hvor er jeg bare taknemlig over at I gør jer ulejligheden - havde fået et par mails om problemet fra andre søde bloggere da jeg åbnede min mail her til morgen (den er jeg desværre ikke så god til at åbne hver dag). TAK TAK TAK :0)

      Slet
  3. Vildt hyggeligt som altid hos dig. Landternen passer super godt til huset/udestuen :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - ja den måtte bare med hjem ;0)

      Slet
  4. Kjempe koselig. Denne landternen var virkelig fin!

    Ønsker deg en ny fin desember uke! Klem

    SvarSlet
  5. Fint med væghængt lanterne, men nu er jeg nysgerrig - hvor fandt du den???

    Julehilsner og dejlig aften fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt den hos Tine Lund....en super skøn livsstilsbutik i Viborg ;0)

      Slet
  6. Smukke og hyggelige billeder. For resten - da jeg ville gå ind på din blog på google chrome, blev jeg stoppet af en advarsel om malware på din blog stammende fra isabellasmith.com???

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for oplysningen......jeg har fjernet Isabella nu og håber det hjalp....ellers vil jeg meget gerne have besked igen ;0)

      Slet
  7. Den er virkelig flot, Dorthe. Hvor er det dejligt med en lille jule-treat til sig selv og den passer så godt til din smukke havestue:o)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. .....ja jeg syntes ligesom det var det der skulle til søde Lisbeth ;0)

      Slet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud med lanternen.
    Jeg smilede også over teksten i din header :)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - det er jeg glad for at høre Ulla :0) Højden på juletræet har altid været et sjovt omdrejningspunkt i vores familie når træet skulle skoves ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...