Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 8. december 2012

Kort visit.



På denne årstid hvor dagene er korte og nætterne lange forsvinder vintersolen hurtigt ud af min have.....det ses tydeligt på disse billeder - hvor solen stadig skinner i genboernes haver........men hos mig er den gået ned.
 
Nu vil familien  bevæge sig ud i landskabet og fælde årets juletræ inden solen går helt ned ;0)
 


15 kommentarer:

  1. Håber I finder et fint juletræ :-)

    SvarSlet
  2. Høres veldig koselig ut, og ta turen ut for å finne sitt eget juletre. Kos dere masse!

    Klem Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vivi.....det var rigtig hyggeligt - og vejret perfekt ;0)

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud og jeg håber i finder det perfekte juletræ ;o)

    SvarSlet
  4. Skønne billeder... og ja - lad os da lige se det fine træ når det er kommet hjem.
    Mange julehilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susan.....træet står nu ude under halvtaget i ly for stormen - det kommer først ind i varmen d. 23 ;0)

      Slet
  5. Hvor ser det dejligt ud. Lysene på træet er flotte.
    Jeg har også lige købt mig en ny kæde, som kommer op iaften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helga - det er så hyggeligt med lyskæder rundt omkring ;0)

      Slet
  6. God idé vi har også købt juletræet i dag.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har fulgt vejrudsigterne nøje for at finde dent perfekte juletræs-fælde-vejr.....og det var LØRDAG ;0) Næste week-end ser ud til at byde på tø og sjap så det er med at slå til når sneen ligger flot ;0)

      Slet
  7. Jeg bliver så glad, når jeg ser den smukke header, Dorthe. Den er bare så flot!
    Et fint lærketræ I har stående med lys i.

    SvarSlet
  8. Tak søde Bente.....hvor bliver jeg også bare glad når du siger det ;0)Træet ligner helt rigtigt et lærketræ....dog er det et Cedertræ.....men mon ikke de er i familie ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...