Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 13. december 2012

Min hvide Ginkgo





Et tykt lag sne svøbte sig rundt om mit tempeltræ efter snestormen og det ellers bare træ stod som et smukt skulpturelt indslag i haven.

Flot så det ud og grenene lignede med lidt god fantasi nærmest geviret på Rudolf. Jeg frygtede dog at det tykke lag sne - som efterhånden blev tungere og tungere p.g.a. let tøvejr - skulle knække grenene på træet........ derfor er billederne her et øjebliksbillede for kort efter rystede jeg sneen af grenene igen.

Utroligt at tænke sig at for kun to måneder siden i oktober - blev billedet af tempeltræet med blade på taget. Hvor jeg dog elsker åretes gang og årstidernes foranderlighed.

 

5 kommentarer:

  1. Det ser smukt ud. Naturen er forunderlig, jeg holder også af årets gang og årstidernes skiften, ellers er det ikke rigtig Danmark :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Det er jo smukt derude når sneen ligger tykt på grenene, men det er nødvendigt at fjerne sneen så den ikke ødelægger træet eller buskene. Det var en god ide at du tog et billede før du rystede sneen væk:-)
    Jeg har var ude og ryste alle mine buxbom, det var et større arbejde med buxbomslangehækken som er blevet bred og stor.

    SvarSlet
  3. Så smukt, godt du tog billedet inden du rystede sneen af :-) Tak for kigget og hav en dejlig aften.

    SvarSlet
  4. Utrolig så meget sne der er landet på dit tempeltræ, det er rigtig smukt!
    Ha en fortsat god aften :)

    SvarSlet
  5. Super flot... meget meget julet og hyggeligt.
    Håber vi får lov at beholde sneen - her i midtjylland. Jeg vil SÅ gerne have en hvid jul.
    Mange jule og sne hilsner fra Susan

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...