Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 4. december 2012

Velkommen.



I fredags nåede jeg lige nøjagtigt at få pyntet lidt op ude ved indgangen inden sneen kom lørdag og pyntede yderligere.  Nu kan man ikke længere se de røde æbler jeg havde lagt i lavkransen.......de er stadig godt dækket af et fint lag sne, selv om der desværre var en anelse tøvejr i går.
 
Jeg krydser fingre for at sneen får lov at ligge hele december - der er ikke noget så stemningfuldt som en sneprydet have omkring juletid.
 
Billederne er taget henholdsvis om eftermiddagen d. 1. december og om morgenen d. 2. dec.



13 kommentarer:

  1. Så fint du har det, Dorthe :-) Det ser hyggeligt ud. jeg har endnu ikke fået pyntet foran huset (og jeg har en juleblog!!!) - halter lidt bagefter i år, synes jeg.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  2. Megert smukt, kan godt lide din julestil:)

    SvarSlet
  3. Så fint! Jeg har også lavet velkomstpynt. Det er hyggeligt :-)

    SvarSlet
  4. Det ser fint ud, gæster føler sig uden tvivl velkommen hos dig. Vi har haft mere tø her, der er ikke ret meget sne tilbage.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  5. hej Dorthe.Hvor ser der dejligt ud,med alt det fine pynt og levende lys.Sneen giver lige
    et pift til det hele.God dag knus Jette

    SvarSlet
  6. Så utrolig fint det ble :) Her er det iskuler som lages om dagen, du kan se dem hvis du titter innom meg :)

    SvarSlet
  7. Precis lagom mycket snö! Och fin och fluffig är den! Varför kan det inte vara så hela tiden? Här är det så blött i dag, brrrr...
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  8. hvor ser det super hyggeligt ud:) Anne Gine

    SvarSlet
  9. Æblerne får nok ikke lov at ligge længe i denne kulde. Hyggeligt ser det ud.

    SvarSlet
  10. ... ej hvor smukt, Dorthe :) Du har sikker indretningssans i vinterhaven, og sneen pynter rigtigt fint. Tænk at den kom lige til 1. december - det glæder da mig også :0)

    SvarSlet
  11. Hej Dorthe.

    Det ser rigtig hyggeligt og indbydende ud, det du har fået lavet.

    Jeg har det som dig. Sneen må gerne blive liggende hele december, ja for min skyld gerne helt til midt i februar. Jeg gider ikke en grå, regnfuld og blæsende vinter. Det er der bare ikke noget godt at sige om.

    Sne er næsten eventyrligt smukt, synes jeg. Det var timet og tilrettelagt, at sneen kom lige til 1. søndag i advendt. Så kommer julestemningen meget hurtigere til at indfinde sig.

    Det er også blevet rigtig dejligt vinter- og juleagtigt øverst på din side. Det ser skønt ud.

    Glædelig december fra Malene

    SvarSlet
  12. Hvor ser det dejligt ud. Her er vi syge så det er ikke meget der bliver pyntet men så er det jo heldigt at ingen julepynt kan være finere end sne. I dag er jeg ovenikøbet så heldig at åen damper en stemningsfuld vanddamp ud over det hele. Så fint (og nemt at ryde op...)

    SvarSlet
  13. Sneen lægger en skøn stemning ud over december og jeg synes også at den er dejlig i de næste par vintermåneder.
    Hvor har du pyntet smukt op, det er bare så hyggeligt at kikke ind til sådan en stemning:o)
    Knus

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...