Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 16. maj 2013

Det var så sidste gang.......




....disse små liljebilller fik lov at hygge sig på mine vibeæg ;0)
 

8 kommentarer:

  1. We have also the Red bug :-) But our's alone :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hello Emilka and velcome im my garden.....yes the bugs are greedy :0)

      Slet
  2. Hej Dorthe

    Supergodt du er opmærksom!
    Den røde djævel giver sig på vibeæggene før liljerne er store nok.

    Der er heldigvis færre i år - vinteren har været hård for dem (også) :)

    Du må have en dejlig pinse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde.... ja de er nogle bæster heldigvis er de lette at få øje på....der næst er det bare på med listeskoene for at fange dem :0)

      Slet
  3. Svar
    1. Lige nemlig......en sidste lille treat ;0)

      Slet
  4. Hej Dorthe.
    Den hygge stund du gav dem (kommer der heldigvis ikke noget ud af :).
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - nej søde Margrethe de ved det heldigvis ikke - det gik så hurtigt at de ikke opdagede noget :0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...