Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 29. september 2013

Rosenfest.




Det har mildest talt ikke været noget prangende rosenår i min have - lidt sporadisk blomstring hen over sommeren som følge af den lange hårde vinter og efterfølgende knastørre sommer. Men nu hvor vi skriver sidst i september sker der sørme noget. Roserne blomstre op og bladene er grønnere end de har været hele året.
 
ENJOY
 


 


 
 



10 kommentarer:

  1. Der er intet dejligere end når roserne glæder i haven. Jeg har nok været lidt mere heldig med en god blomstring i sommerens løb, men mindre end tidligere år. Også mine skyder lystigt nu. Jeg må dog tilstå at jeg har vandet i sommerens løb.
    Jeg rydder lidt store stauder væk i disse dage og der bliver plads til et par roser mere i jorden.
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. .....og kan vi få en skøn oktober også så vil de glæde os længe endnu ;0) Jeg har ikke været meget hjemme hen over sommeren så det med vandtilskud er det blevet så som så med ;0)

      Slet
  2. Dejligt at du endelig får glæde af dine roser. Min anden blomstring er gået til rådyrene :( nej ok lidt er der da, der blomstrer, men de har taget mange knopper.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan jo godt forstå de fristes til at nappe i skønhederne - men lidt ærgerligt er det at de forgriber sig på dem de kære rådyr :0)

      Slet
  3. Vores roser har artet sig ret forskelligt. Nogle af dem har gjort som dine, mens andre også blomstrede fint i hovedsæsonen. Det er dejligt at se de friske grønne blade på dine roser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har i hvert fald ikke været heldig i år :0) Men lige nu er de en fryd for øjet - grønne og saftige :0)

      Slet
  4. Underbara rosor, måste nog skaffa mig en rosenrabatt. Ha en skön söndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.....de er skønne så ja det kan anbefales ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...