Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 26. marts 2014

For et år siden......



.....så det sådan her ud i haven og jeg var simpelthen ved at gå ud af mit gode skind.

Det er ikke lige til at tror det når haven nu er så meget anderledes i år.

8 kommentarer:

  1. Ja det er utroligt som vi har forskellige årstider her i vores lille land, fra år til år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - og de sidste par år har der virkelig været mærkbar forskel må man sige ;0)

      Slet
  2. Åh, det var forfærdeligt! Hvor er det bare meget, meget bedre i år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps....men kunne nu godt have brugt lidt mere sne i januar og starten af februar....her var alt så gråt og mørkt :0)

      Slet
  3. Heldigvis glemmer vi hurtigt og kan istedet nyde dette fantastiske forår ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der noget om Heidi - og det bliver nydt i fulde drag :0)

      Slet
  4. Ja noget af en kontrast. Foretrækker klart det vi er beriget med i år.
    KH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* ja det tror jeg vi er mange der gør.....ihvertfald når vi er nået til marts ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...