Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 5. marts 2014

Forår i udestuen.....



.........de skal sørme ikke stå inde i varmen længe de skønne mirabeller - før de springer ud i en skøn hvid sky. Jeg kan vist godt snige mig afsted for at plukke flere....for de er snart over det med den fart de har på.

15 kommentarer:

  1. Ja desværre falder de hurtigt og de sviner meget, jeg har lige smidt en buket ud og måtte støvsuge bagefter, men skønne er de, så længe det varer.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Jeg har også en buket stående og de dufter :)

    SvarSlet
  3. Jeg slæber også mirabeller ind i lange baner. Det er faktisk allerfinest lige inden de springer ud, synes jeg, for så snart de er i blomst skal man, som Lisbeth siger, have støvsugeren frem. Det er nu en pris man gerne betaler ;-)

    SvarSlet
  4. De ER bare så søde.... jeg havde en buket som var sprunget ud og begyndt at drysse, (selvom der også var knopper der ikke var sprunget ud endnu)... så satte jeg den udenfor på en bord uden for mit vindu, og der stod den faktisk og blomstrede videre i over en uge

    SvarSlet
  5. Åh, så smukt. Der er ikke noget mere poetisk end mirabellegrene.

    Knus

    SvarSlet
  6. Ja du må afsted igen. De er da så fine, det ser rigtig skønt ud med de grønne mønste på puder og hynde. En flot helhed.

    SvarSlet
  7. Ja, de er et uundværlig indslag her om foråret. De er enkelte og elegante på en skøn måde :-)

    SvarSlet
  8. Det giver virkelig en forårsstemning med at drive grene, og hvis man åbner vinduet ved 7.00 tiden så synger fuglene nu, åh skønne tid der kommer, farvel for denne gang grusomme vintertristesse....
    Henrik

    SvarSlet
  9. Spekulere på om du er kommet tilbage igen ;-), om du har favnen fyldt og næsen dybt begravet i alt det dejlige, kan godt forstå du drages :-)

    SvarSlet
  10. Det är så vackert. jag går och väntar på mina.

    Kram Anna

    SvarSlet
  11. Jeg plyndrer også mine mirabeller for tiden. Det er noget af det nemmeste og smukkeste lige nu ;-)

    SvarSlet
  12. Ja, skynd du dig ud efter nogle flere, Dorthe :-). Det er det skønneste forårstegn inde og ser rigtig godt ud i den sorte og hvide vase!

    /Birgitte

    SvarSlet
  13. Hvor ser de skønne ud, passer flot i den sort hvide vase.

    SvarSlet
  14. ihh ser da super søde ud, super skønt forårstegn med grene

    SvarSlet
  15. Hej Dorthe.Smukke er de ................skønne blomstrende grene.Har selv Japanske kirsebærgrene ind i stuen
    God weekend knus Jette

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...