Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 17. marts 2014

Uden ord......





15 kommentarer:

  1. Du må have den smukkeste have, og dine billeder af afklippede påskeklokker minder mig om, at jeg har en stående ude i et hjørne. Jeg skal vist have klippet nogle af og lagt i et lille glasfad :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* Lene........tak så sød du er men du ved at billeder er taknemlige......og noget haveblad værdigt er haven bestemt ikke....men min lille uundværlige plet til afslapning og opladning går den uvurderlig i mine øjne ;0)

      Slet
  2. Fine bilder av nydelige ranukler står godt for seg selv,,,,uten ord. En fin ny uke ønskes fra Tone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Tone.....må solen skinne på dig ;0)

      Slet
  3. Åhh - hvor er de skønne og det er en lækker vase de bor i :-)

    SvarSlet
  4. Elegant og stilrent udtryk. Flot vase ;-)

    SvarSlet
  5. Nå har jeg tatt en lang vårtur rundt i dine poster. Nydelig er det!
    Vår og pene bilder og ønskelistemat - lurer på om Akebia kan klare salt, vind og Norgesvinteren min. Tusen takk for turen, vi ses snart igjen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Maria....du er altid velkommen til at tage en lille have vandring herinde om det er forår sommer, efterår eller vinter ;0) Jeg ved ikke med akebia -men jeg ville da gøre forsøget hvis jeg var dig....her har den stået igennem de sidste par strenge vintre uden problemer :0)

      Lige nu er jeg spændt på om den hvide evt. kommer i blomst i år......kan næsten ikke vente :0)

      Slet
  6. Smukke billeder og en dejlig stemning søde Dorthe:o)

    SvarSlet
  7. Svar
    1. Det er da lige det det er søde Ulla ;o)

      Slet
  8. Så dejligt med ranunkler!

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...