Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 5. april 2014

En enlig svale.........


..........lige der midt i mellem græs, mos og andre ukrudtplanter lige der hvor hønsegården er ved at blive til. 

Ingen skal komme og sige at mit pindsvin og snart vores høns ikke kommer til at bo i smukke omgivelser ;0) 

5 kommentarer:

  1. hi hi - hvis det er den der lille hvidblomstrede ukrudtsplante, der er en enlig svale, ja så varer det ikke længe før du har hele familien - og det samme gælder forøvrigt for Snepryd.... jeg har et helt havehjørne fyldt med dem..... og jeg kan ikke engang huske, at jeg har sat nogen... men det må jeg jo ha' gjort. Hvoromaltinger Snepryd er skønne og jeg er sikker på at hønsene spiser ukrudtet hvis de må :-)

    SvarSlet
  2. Smuk svale :-) ukrudt eller ej så er det en forårs bebuder som får mig til smile.
    Mange hilsner og god weekend
    Susan

    SvarSlet
  3. En drømmehave for dyr. Hønsene elsker grønt.

    SvarSlet
  4. I har de heldigste høns og lykkelige pindsvin :)

    SvarSlet
  5. Nej der er virkelig noget smukt at se på for alle:)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...